صفحات پاپ آپ

مشاهده صفحه جدید

تغییر ویندوز به Mac با نرم افزار iMod Inspirat CustoPack v1.0


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 28 بهمن 1389
بازدید : 920
نویسنده : ارمین


تغییر ویندوز به Mac با نرم افزار iMod Inspirat CustoPack v1.0

 

منبع : www.AsanDownload.com

حتی کاربرانی هم که از ویندوز محبوب 7 استفاده می کنند روزی می رسد که از واسط کاربری آن خسته خواهند شد و ترجیح می دهند نمونه ی دیگری از پوسته ها را تجربه کنند. نمونه ای که با این پوسته فعلی موجود برروی این ویندوز تفاوت های زیادی داشته باشد تا کمی هم جذاب تر جلوه دهد ؛ البته این مورد نه تنها در مورد ویندوز 7 بلکه در مورد تمامی ویندوز ها و بلکه تمامی سیستم عامل ها صادق است. iMod Inspirat CustoPack نام نرم افزاری است که پوسته ای جذاب و دیدنی را جایگزین پوسته فعلی ویندوز های XP ، ویستا و 7 خواهد کرد ، این نرم افزار جالب قادر است تا تمامی آیکن ها و به طوری کلی متعلقات ویندوز را تغییر داده و به شکل سیستم عامل مک در آورد. حجم بسیار مناسب و عدم کاهش کارآیی سیستم دو نکته بسیار مهمی هستند که در استفاده از این ابزار باید مورد توجه قرار گیرند ، این تم به صورت کامل برروی ویندوز نصب و تمامی گزینه هایی که مربوط به پوسته ویندوز می شود را به شکل Mac در خواهد آورد.  iMod Inspirat CustoPack می تواند برای تمامی کاربران جذاب باشد پس پیشنهاد می کنیم تا شما هم این بسته زیباساز را دریافت کرده و پس از نصب برروی ویندوز خود از طراحی جدید در واسط گرافیکی لذت بیشتری ببرید.


 

قابلیت های کلیدی نرم افزار iMod Inspirat CustoPack v1.0 :
- عدم کاهش کارآیی سیستم
- سرعت بالا نصب و حجم مناسب
- تغییر تمامی موارد مربوط به پوسته اصلی ویندوز
- تغییر آیکن ها و تولبارها موجود در ویندوز
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , ابزار دسکتاب , ,
:: برچسب‌ها: تغییر ویندوز به Mac با نرم افزار iMod Inspirat CustoPack v1 , 0 ,
تاریخ : پنج شنبه 28 بهمن 1389
بازدید : 948
نویسنده : ارمین

زیبا سازی دسکتاپ با نرم افزار قدرتمند و جذاب Aston v2.0.3


احتمالا شما هم از دسته افرادی هستید که پس از مدتی استفاده از چیزی خسته شده و نیاز به تنوع را احساس می کنید و مطمئنا کامپیوتر و دسکتاپ شما نیز از این قاعده مستثنا نبوده و بارها برای شما پیش آمده که از یکنواخت بودن دسکتاپ خود خسته شده اید و حتی تم های ارائه شده از سوی دوستان و دیگر افراد نیز نتوانسته نظر شما را جلب کرده و پس از مدتی این تم ها نیز برای شما به تم های خسته کننده ای تبدیل شده اند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی برنامه ای بسیار جذاب و جالب برای شما دوستان عزیز پرداخته که آن را در هیچ یک از سایت های دانلود فارسی زبان نمی توان یافت و با استفاده از آن می توانید تنوع و زیبایی را برای همیشه در دسکتاپ خود ایجاد کرده و از کار با کامپیوتر خود لذت ببرید. نرم افزار Aston که توسط شرکت Aston Shell ارائه شده است دسکتاپ و پوسته ی جدید و استانداردی بوده که انبوهی از امکانات را برای شما به ارمغان خواهد آورد و به شما اجازه خواهد داد تا تنها در عرض چند دقیقه ظاهر دسکتاپ خویش را متناسب با سلیقه و نیاز خود تغییر داده و دسکتاپ زیبا و بی نظیری را برای خود ایجاد نمایید. علاوه بر این Aston با ایجاد تولبار های بسیار زیاد در محیط دسکتاپ آن هم بدون زشت نمودن محیط دسکتاپ، دست یابی شما را به دیگر نرم افزار ها و برنامه های نصب شده بر روی ویندوز را سریع تر نموده و با این کار از هدر رفتن فضای با ارزش دسکتاپ شما جلوگیری کرده و به شما اجازه می دهد تا بتوانید از تصاویر متحرک نیز برای پس زمینه ی دسکتاپ و حتی آیکون های برنامه های خویش استفاده کرده و جذابیتی خاصی به آن ها ببخشید. همچنین ذکر این نکته ضروری است که این برنامه به خاطر داشتن اسکین های پرشمار و پشتیبانی بی نظیر سایت سازنده در ارائه ی تم ها و اسکین های بسیار زیبا، موفق به جذب طرفداران بسیاری شده و اکنون به یکی از محبوب ترین برنامه های زیباسازی دسکتاپ در دنیا تبدیل شده که ما نیز اکنون آن را در اختیار شما دوستان عزیز آسان دانلودی قرار داده و پیشنهاد می کنیم این زیباساز حرفه ای را تجربه کنید.
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار Aston v2.0.3:
- انعطاف پذیر بودن تنظیمات برنامه
- استفاده ی بسیار کم از CPU
- امکان ایجاد تم های3 بعدی و متحرک
- امکان شخصی سازی آسان اجزا
- پشتیبانی از اجزای 3 بعدی در اسکین ها
- پشتیبانی از افکت ها برای زیبا سازی آیکون ها
- پشتیبانی از ساعت های آنالوگ، پیش بینی وضعیت آب و هوا، مدیریت نیرو و... به طور ثابت و متحرک
- پشتیبانی از چندین زبان زنده ی دنیا
- پشتیبانی از سیستم های دارای چند مانیتور
- دارای لیبل های رنگی برای آیکون های دسکتاپ
- دارای تم ها و اسکین های متحرک
- دارای والپر های زنده
- دارای ویژگی های امنیتی قدرتمند
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



 طريقه فعالسازي : محتويات پوشه Crack در پوشه dll را در محل نصب نرم افزار كپي كرده و با كيجن شماره سريال توليد كرده را به نرم افزار بدهيد.

 



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , ابزار دسکتاب , ,
:: برچسب‌ها: زیبا سازی دسکتاپ با نرم افزار قدرتمند و جذاب Aston v2 , 0 , 3 ,
تاریخ : پنج شنبه 28 بهمن 1389
بازدید : 885
نویسنده : ارمین

سازماندهی برنامه ها بر روي دسكتاپ با Stardock ObjectDock Plus v2.0.50727

دسته : ابزار دسکتاپ  تعداد بازديد : 18572

 

منبع : www.AsanDownload.com


اين برنامه با جايگزين شدن به جاي نوار وظيفه (Task Bar) باعث دسترسی آسان به ميانبر برنامه ها ميشود. اين ابزار با نمايش آيکون برنامه هاي در حال اجرا اين امکان را فراهم ميکند تا براحتی بين برنامه ها حرکت کنيد، هنگامی که با ماوس روی ايکون هر برنامه قرار ميگيريد آيکون آن بزرگ ميشود و عنوان پنجره نمايش داده ميشود و اين باعث انتخاب بهتر هر برنامه ميشود. هنگامی که شما چندين برنامه را با هم اجرا ميکنيد يک ساعت گردان زيباي بر روي نوار اين برنامه ظاهر ميشود، با نصب اين برنامه نوار وظيفه استاندارد ويندوز را فراموش خواهيد کرد، اين ابزار کوجک دارای چند پوسته زيبا نيز ميباشد، اگر کامپيوتر شما سرعت پايين دارد ميتوانيد اين برنامه را به گونه تنظيم کنيد تا انيميشن های کمتری داشته باشد و موجب کندی ويندوز نشود. كار این برنامه سازماندهی و قسمت بندی برنامه های بر روی دسکتاپ می باشد که آیکون برنامه در قسمت تسکبار قرار می گیرد که با لود شدن ویندوز برنامه هم اجرا می شود این برنامه از محیط گرافیکی ساده و زیبایی درست شده است که با دسته بندی و قسمت بندی برنامه ها و آیکون های مربوط به هر قسمت مثلا برنامه های اینترنت یا کاربردی می تونید دسترسی را آسان تر و سریع تر کند و از سردرگمی و اتلاف وقت جلوگیری کند همچنین می توانید از شرت کات برنامه های بر روی objectdock استفاده کنید. با بدست آوردن فایلهای با پسوند PNG شما می توانید آیكون های ObjectDock را با توجه به سلیقه خود زیباتر نمایید،

قابليتهاي كليدي نرم افزار Stardock ObjectDock Plus v2.0.50727:
- کاهش مقدار حافظه مصرفی توسط نرم افزار
- افزوده شدن تصاویر پشت زمینه جدید
- استفاده از موتور گرافیکی جدید و قدرتمندتر از گذشته
- هواشناسی جدید Stardock ReadyView™
- Minimize متحرک در ویستا
- وضوح بیشتر و سرعت بالاتر و امکان تنظیم آن
- اضافه شدن افکت های گرافیکی جدید برای همخوانی با ویندوز ویستا
- قابلیت visible (کمرنگ شدن) در محیط دسکتاپ
- قابلیت اضافه کردن skins به برنامه
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



 



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , ابزار دسکتاب , ,
:: برچسب‌ها: سازماندهی برنامه ها بر روي دسكتاپ با Stardock ObjectDock Plus v2 , 0 , 50727 ,
تاریخ : پنج شنبه 28 بهمن 1389
بازدید : 1057
نویسنده : ارمین

تغییر چهره ویندوز به ويندوز 7 با Seven Transformation Pack v5.0

 

 

منبع : www.AsanDownload.com


پس از ارائه موفقيت آموز نرم افزار Vista Transformation Pack كه با استقبال بي نظيري از طرف بازديد كنندگان قرار گرفت. اين شركت به ارائه نسخه اي از اين نرم افزار پرداخت كه ويندزو Xp شما را عينا به ويندوز مجبوب 7 تبديل مي نمايد. كه شما ميتوانيد بدون ارتقاء دادن ويندوز خوب محيط جذاب و گرافيكي ويندوز 7 را با اين نرم افزار تجربه كنيد! لازم به ذكر است اين نرم افزار علاوه بر ويندوز Xp سازگاري كامل با ويندوز سرور 2003 ميباشد كه قادر است محيط كاربري اين ويندوز ها را به ويندوز محبوب سون تبديل نمايد. Seven Transformation Pack نرم افزاري بسيارجالب براي تغيير چهره ويندوز شما به ويندوز محبوب هفت ميباشد. اين بسته نرم افزاري رايگان به شما اين امكان ميدهد. تم ویندوز ایكس‌پی خود را به ويندوز محبوب ويندوز هفت تبديل كنيد. پس از نصب نرم افزار و بعد از ريستارت كردن سيستم خود شاهد زيبايي هاي اين تم ميشود و تمامي مراحل بوت و لگوي آن همانند ويندوز هفت ميباشد. شما با اين نرم افزار ميتوانيد سر و شكل ویندوز ایكس‌پی خود را به حال و هوای ویندوز هفت تغییر دهید. اين نرم افزار به هيچ وجه فایل‌های سیستم شما را تغییر نمی‌دهد و شما ميتوانيد با پاك كردن آن دوباره به ويندوز قبلي خود باز گرديد. اين نرم افزار بهترين گزينه براي تعويض پوسته ويندوز خود به ويندوز هفت ميباشد. به اين دليل كه سرعت سيستم شما را كاهش نمي دهد و شما ميتوانيد به راحتي بر روي آن مديريت كامل داشته باشيد. این برنامه قادر است صفحه Boot screen، صفحه خوش آمد گویی ویندوز، آیکن ها، دسکتاپ، نوار ابزارهای و حتی صدا های ویندوز ايكس پي را به ویندوز هفت تبدیل کند.
 
قابليتهاي كليدي نرم افزار Seven Transformation Pack v5.0:
- تغییر فونت سیستم به فونتهای ويندوز هفت
- عوض شدن منوی استارت و تبدیل آن به استارت منوی ويندوز هفت بصورت بسیار زیبا
- شفافیت منو ها و پنجره ها همانند ويندوز هفت
- اضافه شدن پوسته هاي بسيار جديد به مديا پلير
- بالا بردن کیفیت نمایش تصاویر بصورت اتوماتیک
- قابلیت cleartype در نمایش فونتهای ویندوز بصورت پیش فرض
- تغییر آیکونهای ویندوز و تبدیل آن به ویندوز هفت با بالاترین کیفیت
- پشتیبان گیری از فایل های سیستم عاملتان در هنگام نصب
- تغییر صفحه Login و Logout ویندوز ایکس پی و تغییر بوت اسکرین  به ویندوز هفت
- اضافه کردن پس زمینه های زیبای ویندوز هفت
- برگرداندن ظاهر قبلی سیستم بصورت کامل بعد از حذف شدن نرم افزار
- سازگار با ويندوز هاي Windows XP, Windows 2003, Windows Media Center و...
- و...

 



 



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , ابزار دسکتاب , ,
:: برچسب‌ها: تغییر چهره ویندوز به ويندوز 7 با Seven Transformation Pack v5 , 0 ,

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

بزرگترین سایت برنامه های کمیاب عکس موبایل دانلود طنز کامپیوتر

فکر میکنید مردم در اینترنت دنبال چه چیزهای میگردن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نیلوفر کمیاب و آدرس kamyab1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com