صفحات پاپ آپ

مشاهده صفحه جدید

وسايل شعبده بازي مخصوص هستند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 29 بهمن 1389
بازدید : 947
نویسنده : ارمین
وسايل شعبده بازي مخصوص هستند؟

 

Open in new window
بلي ، تمام وسايل و ابزارهاي شعبده بازي مخصوص بوده و براي كار خاصي طراحي شده اند . اگر مخصوص نباشند پس چگونه شعبده باز اقدام به انجام يك بازي خارق العاده كند؟
البته همراه نداشتن ابزارها و وسايل دليل بر اين نميباشد كه يك شعبده باز در محفلي نتواند هيچ كاري كند قطعا او با وسايل 100% طبيعي ، مهارت خود و اجراي چند تكنيك باز هم دست به نمايش خود ميزند اما ابزار و وسايل مخصوص جزو لوازم ضروري هر شعبده بازي محسوب ميشوند .

اين لوازم چگونه توليد ميشوند ؟
اغلب اين وسايل توسط كمپاني هاي معروف و طراحان متخصص در اين رشته هنري طراحي و ساخته ميشوند . شيوه عملكرد وسايل و ابزارها توسط يك علاقمند و فردي خوش فكر در اين زمينه طراحي شده و پس از گذراندن مراحل تست در دست توليد و عرضه قرار ميگيرند .

آيا من هم مي توانم وسايل شعبده بازي طراحي كنم؟
بلي ، شما هم ميتوانيد وسايل شعبده بازي بسازيد اما اگر دسترسي به ابزارها و كارگاهي جهت ساخت اينگونه وسايل نداريد بيشتر فقط مي توانيد در زمينه ارائه ايده و طراحي يك تكنيك براي انجام يك كار خاص فعاليت كنيد . بدين صورت كه بتوانيد توسط هوش خود با استفاده از كمي نبوغ دست به طراحي و اجراي يك ايده خاص براي يك نمايش شعبده بازي بپردازيد .

وسايل شعبده بازي عموما از پيچيدگي هاي خاص و با ظرافت طراحي و ساخته ميشوند . پس براي طراحي و ساخت بازي بايد دقت كنيد تا جايي كه مي توانيد از فنون پيچيده بهره برده تا پي بردن به راز آن براي عموم آسان نباشد .


:: موضوعات مرتبط: شعبده بازی , وسايل شعبده بازي مخصوص هستند؟ , ,
:: برچسب‌ها: وسايل شعبده بازي مخصوص هستند؟ ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

بزرگترین سایت برنامه های کمیاب عکس موبایل دانلود طنز کامپیوتر

فکر میکنید مردم در اینترنت دنبال چه چیزهای میگردن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نیلوفر کمیاب و آدرس kamyab1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com