صفحات پاپ آپ

مشاهده صفحه جدید

نیلوفر کمیاب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 1 اسفند 1389
بازدید : 804
نویسنده : ارمین
تاریخ : یک شنبه 1 اسفند 1389
بازدید : 747
نویسنده : ارمین



:: موضوعات مرتبط: عکس , emo , ,
:: برچسب‌ها: Emo Girl Picture ,
تاریخ : یک شنبه 1 اسفند 1389
بازدید : 964
نویسنده : ارمین
تاریخ : یک شنبه 1 اسفند 1389
بازدید : 866
نویسنده : ارمین
Chand Khososiyate Emo ha

بهش نگاه کن...

 بعضی وقتها چقد فشار روی افراد وجود داره.تا حالا به این مسئله فکر کردی؟ بیا خوب بررسیش کن . خودتو جاش بذار . دقیقا مثل اون . برگرد به اون موقع که حالت خیلی بد بود . اون موقع که تو سینت احساس سوزش می کردی . وقتی بعد از این که گونه هات خیس شد تازه میفهمی بدون اینکه بخوای اشکات سرازیر شدن. دیگه هیچکسو نداری که بتونی باهاش حرف بزنی .کسی که به عقایدت اهمیت بده.
 تا این لحظه این حسیه که همه ما داشتیم اما اونو ببین...

 اون تو اتاقش نشسته . و بدون صدا داره حق حق گریه میکنه . حتی کسی که باعث این وضعیت شده شاید اصلا ندونه که  ناراحتش کرده . چرا ؟ چون اون احساساتشو مخفی می کنه . شاید اگه بعضی از شما ها باشین . بلند گریه می کنین یا در اتاقو بهم بکوبینو صدای گریتون ۷ کوچه اونطرف ترو پر کنه .وقتی می خواید بفهمونید که شما ناراحت شدید و به بقیه بگید که منتظر عذر خواهی هستید. شما چرا مثل اون نیستید . فرق شما به اون اینه که امو نیستید و اون یک اموئه. شاید خودش ندونه اما دارای یک شخصیت اموئه.کسی که همه چیزو تو خودش نگه میداره. کسی که بیشتر اوقات رو خلوت می کنه یا با یه اموئه دیگه می گذورنه و از جاهای شلوغ خوشش نمیاد و اون ترجیح میده جایی باشه که کسایی شبیهه خودش رو ببینه . جایی که بتونه حتی اگه شده چند دقیقه  تنها باشه .

 ساکت و آرومه . هیچوقت درونشو به افراد غریبه نشون نمیده . درحالی که شکسته بنظر میاد آرمانهاشو حفظ می کنه و مثل خودش از اونا محافظت میکنه و در حالی که در بیشتر لحظات وقتی اون آرمانها رو از دست میده دیگه تمایلی به ادامه زندگی نداره تا این که با خودکشی ارضا میشه ...
 اون ترجیح میده با همه رو راست بشه تا جایی که ممکنه دروغ نمیگه و از دروغ متنفره . اون دردو دلاشو برای معشوغه امو خودش نگهمیداره. جنسیت فرد مقابلش براس اهمیت نداره.اون قوانین خودش رو داره براش مهم نیست که مردم راجع بش چی می گن یا کاری که انجام میده خلاف جامعه باشه.
بعضی مشکلات اونارو بجایی میرسونه که زندگیرو با بی خیالی طی میکنن
 
البته منظور این نیست که یه امو فقط یه جا میشینه و گریه میکنه  البته که لحظات خوبی و خندیدن رو داره.مطمئنم شما هم به آدمی با این خصوصیات بر خوردین .  بیاین رو راست باشیم بیشتر کسایی که خودشو امو معرفی می کنن این شخصیت رو دارا نیستند و فقط از  ظاهرشون یه امو ساختن . اشتباه نکنین من کسی رو متهم نمی کنم چون اونا دارن خودشونو گول می زنن و به خودشون دروغ می گن . دروغی که یه امو از اون متنفره.
و یک مسئله دیگه مطرح هست اینه که سکه دو رو داره کسی که دارای این شخصیت هست اگه می خواد امو باشه و کسایی مثه خودشو بشناسه ظاهرشو مثل امو ها می کنه . در واقع این ظاهر وسیله ای برای اینکه امو ها بتونن همدیگرو بشناسن .
 یه امو همه چیو تو خودش نگه میداره و اونارو تو وجودش خورد میکنه و وقتی خوردهاش از درون اونو زخمی می کنه اجازه نمیده کسی گریشو ببینه و آرمانهاشو حفظ می کنه.و من میدونم اون در ۹۰% موارد نا امید هست و البته برای خودش دلیل قطعی رو داره.
البته صفت های یک امو بیشتر از اینا هست اما اصلی ترینشون همینان . و یک امو خودش اون صفتارو میسازه.
به امید روزی که وقتی تو خیابون راه میریم مردم با نگاهاشون نخورنمون.



:: موضوعات مرتبط: دوست یابی , دوست پسر , دوست دختر , انواع تیکه انداختن به دخترها , انواع تیکه انداختن به پسرها , emo , ,
:: برچسب‌ها: Chand Khososiyate Emo ha ,
تاریخ : یک شنبه 1 اسفند 1389
بازدید : 758
نویسنده : ارمین



:: موضوعات مرتبط: عکس , emo , ,
:: برچسب‌ها: Emo Boy Picture ,
بزرگترین سایت برنامه های کمیاب عکس موبایل دانلود طنز کامپیوتر

فکر میکنید مردم در اینترنت دنبال چه چیزهای میگردن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نیلوفر کمیاب و آدرس kamyab1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com