صفحات پاپ آپ

مشاهده صفحه جدید

نیلوفر کمیاب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 4 مرداد 1394
بازدید : 583
نویسنده : ارمین

 


Instagram 7.3.0 build 13328396 برنامه رسمی شبکه اجتماعی اینستاگرام برای کاربران اندروید است. اینستاگرام یک شبکه اجتماعیست که کاربران آن میتوانند آخرین تصاویر و ویدیوها را به اشتراک بگذارند. برنامه اندرویدی این شبکه بین 100,000,000 تا 500,000,000 بار نصب شده که نشان از محبوبیت بالای این شبکه و برنامه اندرویدی آن دارد. توسط Instagram میتوانید عکسهای روزمره را با اعمال فیلترهای گوناگون به آثاری هنری تبدیل کرده و میان دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود عکسها و لحظاتی را که دوستان در این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده نمایید.

ویژگیهای Instagram :
امکان ایجاد افکت blur (تارشدگی) برای ایجاد عمق در تصویر
به اشتراک گذاری سریع تصاویر در Facebook, Twitter, Flickr, Tumblr و Foursquare
آپلود بدون محدودیت
ارسال مستقیم تصاویر و فیلمها به دوستان
امکان ارسال و دریافت لایک و نظرات

دانلود


تاریخ : 4 مرداد 1394
بازدید : 614
نویسنده : ارمین

برخی ویژگی های اضافی به برنامه رسمی Telegram اضافه می کند:

★ طراحی: گزینه های فراوان برای تغییر طرح برنامه، رنگ ها، اندازه ها …
★ رسانه: گزینه ای برای به اشتراک گذاشتن موسیقی سریعتر
★ حریم شخصی: گزینه ای برای مخفی کردن شماره تلفن همراه
★ حریم شخصی: گزینه ای برای مخفی کردن اسکرین شات گفتگو در چت مخفی
★ انجمن برای گزارش اشکالات، به اشتراک گذاشتن ایده ها، تعامل با دیگر کاربران Telegram+: https://plus.google.com/communities/106927015963860485525

Telegramیک برنامه پیام رسانی با تمرکز بر سرعت و امنیت است. این فوق العاده سریع، ساده، امن و رایگان می باشد. این برنامه از نظر کارایی شباهت زیادی به مسنجر واتس آپ دارد ولی دارای ویژگی های بسیار زیادتری است. شما به کمک این مسنجر می توانید به سادگی و در سریع ترین زمان متن و تصاویر دلخواه خود را برای دیگر دوستانتان از هرکجای دنیا که هستید بفرستید. نکته جالب توجهی که این مسنجر را با دیگر مسنجر های عرضه شده کاملا متفاوت کرده، ارسال فایل های ویدیویی و تصویری تا سقف 1 گیگابایت برای دوستانتان است!



Telegram بر روی تمام دستگاه های شما همگام سازی می شود و از آن می توان بر روی دسکتاپ، تبلت ها و گوشی ها به طور یکسان استفاده کرد. شما می توانید تعداد نامحدودی پیام، عکس، ویدئو و فایل از هر فرمت (.doc، .zip، .pdf و غیره.) ارسال کنید. گروه های Telegram تا 200 نفر دارند و می توانید تا 100 محتوا در یک زمان پخش کنید.

دانلود

دانلود پوسته ها


تاریخ : 4 مرداد 1394
بازدید : 493
نویسنده : ارمین

 

آیا باتری گوشی یا تبلت اندروید شما سریع تمام می شود و این مسئله شما را آزار می دهد؟ با 2x Battery Pro - Battery Saver 3.24 دیگر نگران تمام شدن باتری گوشی خود نباشید. همانطور که میدانید عوامل مختلفی در مصرف باتری تاثیر گذار می باشند، برای مثال: برنامه های درحال اجرا، روشن بودن برخی سنسورهای اضافه، بروزرسانی های سیستم عامل و … همگی مصرف باتری را بالا می برند. حال برنامه 2x Battery Pro این مشکل را حل کرده است، این برنامه تمامی فعالیت های گوشی اندروید شما را کنترل می کند و برنامه های اضافی را خواهد بست، همچنین برنامه هایی که به اینترنت متصل می شوند را کنترل می کند و در صورت نیاز آن ها را متوقف می کند. تنظیم نور صفحه نمایش، ویجت اختصاصی، حالت شب و نمایش وضعیت باتری از ویژگی های این برنامه می باشند.

تغییرات نسخه 3.24 :

★ fixed: failed to upgrade to PRO for some devices
★ bugs fixed and optimizations
 

تاریخ : 4 مرداد 1394
بازدید : 502
نویسنده : ارمین

TouchPal - Free Emoji Keyboard 5.7.3.2 کیبوردی سریع و رایگان برای پلت فرم اندروید است که توسط توسعه دهندگان CooTek (همان TouchPal) پا به عرصه رقابت گذاشته است. این کیبورد محبوب و البته مجهز با پشتیبانی از بیش از 70 زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی، توانسته 150 میلیون کاربر را از سرتاسر جهان به خود جذب کند. امکانات و نوآوری های این صفحه کلید زیبا آنقدر زیاد است که جایزه Mobile Innovation Global Award (جایزه جهانی نواوریهای موبایل) را نیز به خود اختصاص داده است. همانند SwiftKey Keyboard تاچ پل نیز هوشمند بوده و کلمات تایپ شده و پر استفاده را به خاطر می سپارد تا در پیش بینی های بعدی از آنها استفاده کند. همچنین امکان استفاده از ژستهای مختلف نیز وجود دارد که میتواند برای تایپ سریع از آنها استفاده کنید. این کیبورد قبلا با نام TouchPal X Keyboard معرفی شده بود که ما هم با همین نام خدمت کاربران عزیز معرفی کرده ایم.

ویژگیهای TouchPal - Free Emoji Keyboard:
پشتیبانی از بیش از 70 زبان از جمله زبان فارسی
دارا بودن پلاگین توییتر
امکان پیش بینی همزمان بین چند زبان
کیبوردمتر و سرعت سنج
نمایش حروف بصورت بزرگتر
پشتیبانی از بیش از 900 Emoji
امکان استفاده از ژستهای مختلف
امکان بکاپ گیری از دیتای کلمات ذخیره شده به سرویسهای ابری
امکان تغییر سایز کیبورد
دارا بودن تمهای متنوع

دانلود


تاریخ : 4 مرداد 1394
بازدید : 469
نویسنده : ارمین

 

 

Lollipop Lockscreen Android L Premium 1.57 نرم افزاری برای استفاده از قفل صفحه نمایش یا همان لاک اسکرین اندروید ال است. با استفاده از این نرم افزار می توانید لاک اسکرین لالی پاپ اندروید را در گوشی یا تبلت خود استفاده نمایید. قابلیت تغییر پس زمینه صفحه قفل شده و قابلیت تار کردن پس زمینه صفحه قفل و وجود ویجت برای کنترل پخش موزیک و پیکربندی جهت کشویی (swipe) برای باز کردن هر برنامه و استفاده از عمل بسط یافته مانند قفل صفحه L اصلی مانند reply، call back و لیست سیاه هر برنامه از نمایش روی اطلاعیه های صفحه قفل از مهمترین ویژگی های این برنامه است.


برخی از ویژگی های برنامه Lollipop Lockscreen Android L Premium اندروید :
✤ امکان تغییر پس زمینه صفحه قفل
✤ قابلیت تار کردن پس زمینه صفحه قفل
✤ ویجت برای کنترل پخش موسیقی
✤ پیکربندی جهت کش رفتن(swipe) برای باز کردن هر برنامه
✤ استفاده از عمل بسط یافته مانند قفل صفحه L اصلی مانند reply، call back
✤ لیست سیاه هر برنامه از نمایش روی اطلاعیه های صفحه قفل
✤ امنیت برای محافظت از تلفن شما
✤ و …

 

دانلود


تاریخ : 4 مرداد 1394
بازدید : 442
نویسنده : ارمین

 


Cobo Launcher - Easy Beautify v1.4.2 یک لانچر زیبا برای گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط تیم توسعه دهنده Cobo Dev Team منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. این لانچر با قابلیت شخصی سازی بالای خود به شما امکان میدهد که رابط کاربری دستگاه اندرویدی خود را مطابق میل خود تغییر داده و تنوع بیشتری را تجربه کنید. بخش تمهای کوبو لانچر انباشته از تمهای متنوع و زیباست که بنا به سلیقه خود میتوانید از میان آنها اقدام به انتخاب کنید. علاوه بر ظاهر زیبا، قابلیتهای کلیدی دیگری هم در این لانچر گنجانده شده اند که دسترسی به بخشهای مختلف را بسیار راحت تر میکنند. چنانچه از لانچر پیشفرض دستگاه اندرویدی خود خسته شده اید و دوست دارید که تنوعی در رابط کاربردی آن ایجاد کنید، پیشنهاد میکنیم Cobo Launcher را نصب نمایید.

ویژگیهای لانچر Cobo Launcher - Easy Beautify:
دارا بودن تمهای متنوع و زیبا
نمایش اپلیکیشنهای پر کتعربرد در صفحه خانگی
رایگان بودن تمام تمها
عملکرد سریع و روان
مصرف کم باتری
اشغال کم حافظه
سازگاری با ویجتها

 

دانلود


بزرگترین سایت برنامه های کمیاب عکس موبایل دانلود طنز کامپیوتر

فکر میکنید مردم در اینترنت دنبال چه چیزهای میگردن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نیلوفر کمیاب و آدرس kamyab1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com