صفحات پاپ آپ

مشاهده صفحه جدید

هواوی نحوه فروش گوشی های هوشمند را در ایران متحول می کند(مهلت تست 48 ساعته برای خریداران گوشی های Mate 7


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 4 مرداد 1394
بازدید : 451
نویسنده : ارمین

شاید هواوی یکی از برندهای به نسبت تازه وارد در مقابل رقبای پرسابقه در بازار ایران باشد، اما در طی مدت حضورش توانسته هواداران زیادی برای خودش بدست آورد که به لطف آن به یکی از صدرنشینان در بازار کشورمان مبدل شده است. عنوانی که  مدیر دفتر این شرکت در ایران، آن را "اول" می‌داند. حال به نظر می‌رسد که با پیشرفت این برند چینی در دنیا که موفق به گرفتن جایگاه سوم نیز شده است، هواوی می‌خواهد تا پرچم‌داران خودش را نیز وارد خانه‌های دل مردم بکند. بدین منظور این برند برای نخستین بار در کشورمان، از طرح ۴۸ ساعته کار با گوشی با عنوان تست درایو پرده برداشته است.

 در این طرح جالب، کاربر می‌تواند با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های هواوی، درخواست دریافت یکی از گوشی‌های Mate7 یا P8 را بکند. بدین شکل که مبلغ اصلی گوشی را به صورت امانی به نمایندگی هواوی پرداخت کرده و یک گوشی تست برای مدت ۴۸ ساعت در اختیار وی قرار می‌گیرد. پس از آن، کاربر می‌تواند با خیالی آسوده گوشی را برده و در طی این مدت زمان، تجربه کار کردن با آن را از نزدیک و شرایط مختلف کسب کند. پس از آن وی دوباره به فروشگاه بازمی‌گردد، اگر یکی از این پرچم‌داران هواوی را پسندیده بود، فروشنده در عوض پول پرداختی، به او یک گوشی نو و پلمپ خواهد داد، اما اگر به هر دلیلی خریدار از داشتن گوشی منصرف شده بود، تمام پول خود را دریافت کرده و از فروشگاه خارج می‌شود؛ بدون آنکه ریالی هزینه اضافه بابت این ۴۸ ساعت کار کردن با گوشی پرداخت کرده باشد. به نظر می رسد هواوی حسابی با اینکار رقبا را وارد یک چالش جدی کند و شور و هیجان زیادی برای طرفداران و منتقدانش ایجاد کند. البته اینکار یک جنبه دیگر دارد و آنهم حاکی از اعتماد به نفس بالای این برند چینی است که به راحتی حاضر است کاربر را دعوت به استفاده 48 ساعته از محصولات جدیدش بکند تا کیفیت محصولاتش را بیش از پیش به رخ رقبا بکشد. این اتفاق از دو جهت بسیار حائز اهمیت است. از یک سمت ایجاد فضای جدیدی برای کاربران ایرانی برای در اختیار داشتن گوشی قبل از تصیمیم گیری و تحول در نگاه بازاریابی و هم از جهت بیان اعتماد هواوی به مصرف کننده ایرانی که جای بسی تقدیر دارد. این طرح در حال حاضر، در ۶ فروشگاه در ۶ شهر تهران، مشهد، همدان، رشت، اصفهان و ارومیه برگزار می‌شود.


منبع : http://onlineit.rozblog.com]]>

عضویت در سایت


مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بزرگترین سایت برنامه های کمیاب عکس موبایل دانلود طنز کامپیوتر

فکر میکنید مردم در اینترنت دنبال چه چیزهای میگردن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نیلوفر کمیاب و آدرس kamyab1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com