صفحات پاپ آپ

مشاهده صفحه جدید

پردازنده Skylake i7-6700K اینتل به کمک نیتروژن مایع فرکانس 6.5GHz را ثبت کرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 4 مرداد 1394
بازدید : 423
نویسنده : ارمین

بنچمارک های پردازنده های 14 نانومتری Skylake اینتل با ساختار میکرو به تدریج منتشر می شوند و نتایج به دست آمده توسط آنها نسبتا رضایت بخش هستند. این بار به طور مشخص، مدل i7-6700K توانسته تقریبا 3 درصد سریع تر در تست 3D Mark 11 ظاهر شود و تنها 200MHz نسبت به i7-4970K تفاوت را ثبت کند. این اعداد و ارقام به این معنی هستند که شاهد 8 درصد بهبود IPC نسبت به عملکرد قبلی اینتل هستیم. البته اگر از یک واحد پردازنده گرافیکی مناسب نیز استفاده شود، بهبود عملکرد از 3 به 6 درصد در کنار افزایش 11 درصدی IPC ارتقا خواهد یافت.

از لحاظ اوورکلاکینگ، مدل i7-6700K بسیار قدرتمند ظاهر شده و توانسته است به کمک یک خنک کننده هوای معمولی 1.35v فرکانس 5.2GHZ را ثبت کند. اما عملکرد خیره کننده آن زمانی مشخص شد که گروهی با نام اختصاری PLG (که از علاقمندان به اوورکلاکینگ هستند) توانستند در ولتاژ 2.032v به کمک با استفاده از نیتروژن مایع به فرکانس 6.5 گیگاهرتز نیز دست پیدا کنند. به علاوه، PLG از یک مادربرد گیمینگ MSI Z170 استفاده کرده و یک ماژول حافظه DDR4 را به عدد خیره کننده 4287MHz رسانده است. نکته جالب آنکه سری skylake گرما را به شکل بهینه تری دفع می کند؛ اما با این حال باید در نظر داشت که استفاده از نیتروژن مایع تاثیر بسیار زیادی در رسیدن به این آمارها داشته است. در گذشته، تعدادی از حرفه ای های اوورکلاکینگ توانسته بودند با روش هایی مشابه، به سرعت های 6.50GHz و 7GHz در پردازنده های Ivy Bridge و Sandy Bridge برسند. به هر حال نباید انتظار داشته باشید پردازنده نسل بعدی اینتل در حالت عادی چنین سرعتی داشته باشد. باید منتظر ماند و دید Skylake اینتل، که همین حالا هم طرفداران زیادی را به خوب جذب کرده در ادامه و در تست های بیشتر چه نتایجی از خود بر جا خواهد گذاشت.


منبع : http://onlineit.rozblog.com]]>

عضویت در سایت


مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بزرگترین سایت برنامه های کمیاب عکس موبایل دانلود طنز کامپیوتر

فکر میکنید مردم در اینترنت دنبال چه چیزهای میگردن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نیلوفر کمیاب و آدرس kamyab1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com