صفحات پاپ آپ

مشاهده صفحه جدید

مادربرد گیگابایت Z170X-Gaming 3 با طعم کوکاکولا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 4 مرداد 1394
بازدید : 426
نویسنده : ارمین

گیگابایت در ادامه روند معرفی مادربرد های جدید سوکت 1151 اینتل، از مادربرد جدید خود با نام Z170X-Gaming 3 رونمایی کرد. این مادربرد یکی از جالب ترین و جذاب ترین محصولات گیگابایت در دسته مادربرد های خوش قیمت قرار می گیرد که ترکیب رنگ مشکی-قرمز آن می تواند یاد و خاطره کوکاکولا را در ذهن شما تداعی کند. مادربرد گیگابایت Z170X-Gaming 3 قادر به پشتیبانی از ترکیب دو کارت گرفیک انویدیا یا ای ام دی می باشد. مدار تغذیه 7 فاز می تواند به خوبی از پردازنده های i3/i5/i7 اسکای لیک اینتل پشتیبانی کند و تامین توان مورد نیاز پردازنده ها توسط کانکتور 8 پین EPS پاور صورت می گیرد.

 

چهار اسلات حافظه رم در نظر گرفته شده برای این مادربرد از حداکثر 64 گیگابایت حافظه DDR4 پشتیبانی خواهد کرد. سه اسلات PCI حاضر روی مادربرد شامل دو اسلات PCI 3.0 X16 با قابلیت پشتیبانی از دو کارت گرافیک به صورت X8-X8 و یک اسلات PCI X16 می شود که دست شما را برای نصب کارت گرافیک و سایر تجهیزات جانبی PCI باز می گذارد. همچنین برای نصب تجهیزات جانبی دیگر سه عدد اسلات PCI 3.0 X1 در نظر گرفته شده که می توانید از آنها برای نصب کارت های توسعه مانند کارت صدا، شبکه و USB استفاده کنید. برای نصب تجهیزات ذخیره سازی و توسعه جدید، دو کانکتور M.2 با پهنای باند 32 گیگابیت در ثانیه و سه پورت ساتا اکسپرس به همراه شش پورت ساتا 3 در نظر گرفته شده است. همچنین برای نصب تجهیزات هوشمند مانند اسمارت فون و تجهیزات ذخیره سازی پرتابل، تعداد هشت پورت USB 3.0 و دو پورت USB 3.1 به همراه تعدادی پورت USB 2.0 دیده می شود. از پورت های USB 3.0 چهار عدد از آنها در پنل پشتی مادربرد قرار گرفته و چهار عدد دیگر توسط هدر مخصوص در دسترس خواهند بود. یکی از پورت های USB 3.1 نیز از نوع Type-C است که می تواند برای اتصال گوشی و تبلت های نسل جدید مورد استفاده قرار گیرد. راه حل صوتی AMU-UP گیگابایت قادر به ارائه صدا با شدت حساسیت 115 دسی بل است و امکاناتی مانند خازن های حرفه ای، آمپلی فایر بهینه شده برای بازی و موسیقی در محیط ایزوله شده مدار صوتی قرار گرفتند. پورت شبکه به کار رفته در مادربرد گیگابایت Z170X-Gaming 3 توسط چیپ ست Killer E2200 پشتیبانی می شوند که برای بازی آنلاین بهینه سازی شده است. با توجه به وجود پردازنده مجتمع گرافیکی، گیگابایت سه خروجی مختلف تصویری شامل HDMI، DVI و D-Sub برای مادربرد جدید خود در نظر گرفته است. امکان آسان اورکلاک پردازنده توسط قابلیت TurboOverclock+ با اتوماسیون سخت افزاری و سیستم تست پایداری آخرین بخش قابلیت های مادربرد جدید گیگابایت به شمار می رود.


منبع : http://onlineit.rozblog.com]]>

عضویت در سایت


مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بزرگترین سایت برنامه های کمیاب عکس موبایل دانلود طنز کامپیوتر

فکر میکنید مردم در اینترنت دنبال چه چیزهای میگردن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نیلوفر کمیاب و آدرس kamyab1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com