صفحات پاپ آپ

مشاهده صفحه جدید

فبلت میان رده هواوی G8 با بدنه فلزی و اسکنر اثر انگشت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 4 مرداد 1394
بازدید : 614
نویسنده : ارمین

سپتامبر گذشته و در نمایشگاه IFA 2014 برلین بود که هواوی پرده از فبلت میان رده 5.5 اینچی خود Ascend G7 برداشت. این گوشی با بدنه فلزی خوش فرم و سخت افزار و قیمت مناسبی که دارد، انتخاب خوبی به ازای مبلغ پرداخی و برای کاربرانی است که در پی پرچمداران بازار نیستند. به نظر می رسد که در این مدت سازنده چینی نسل بعدی G7 را هم تولید نموده و آن را برای اخذ گواهینامه های رادیویی تحویل موسسه چینی TENNA داده است. گوشی هواوی G8 همان صفحه نمایش 5.5 اینچی با بدنه فلزی را به ارث برده و البته دیگر از کلمه Ascend در نامگذاری آن خبری نیست.

از وضوح صفحه نمایش و چیپ ست استفاده شده در G8 فعلا چیزی نمی دانیم. گفته شده که RAM آن 2 گیگابایتی است و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی دارد. دوربین اصلی نیز 13 مگاپیکسلی بوده و توسط فلش دوگانه LED با دو زمینه رنگی مجزا همراهی می شود. در پایین دوربین اصلی یک فرورفتگی قرار دارد که بایستی مشابه آنچه در فبلت Mate7 دیده ایم، اسکنر اثر انگشت باشد. صحبت Mate7 به میان آمد؛ شنیده شده که هواوی فبلت Mate8 که نسل بعدی Mate7 باشد را قصد دارد به همراه فبلت دیگری به نام Mate7 پلاس در نمایشگاه IFA 2015 (4 تا 9 سپتامبر در برلین) معرفی نماید. احتمالا معرفی G8هم به همان زمان موکول خواهد شد.


منبع : http://onlineit.rozblog.com]]>

عضویت در سایت


مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بزرگترین سایت برنامه های کمیاب عکس موبایل دانلود طنز کامپیوتر

فکر میکنید مردم در اینترنت دنبال چه چیزهای میگردن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نیلوفر کمیاب و آدرس kamyab1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com